ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

روزهای ماه رمضان

دم غروب تلویزیون نگاه میکردم شروع کرد به خواندن "چرب و شیرین از طعام " یکدفعه رفتم به روزهای دور گرمای اهواز وقتی بچه بودم و روزه میگرفتیم بعدالظهرها میرفتیم مسجد محل یادش بخیر اونجا افطاری میدادند من شیدا و مریم و بعضی از مواقع مرجان چه حال و هوای خوشی داشت جا نماز پهن میکردیم و در اصل برای هم جا میگرفتیم نزدیک غروب میرفتیم دست نماز بگیریم چقدر شلوغ بود بوی غذا که اکثر مواقع هم قیمه میدادند همه جا را گرفته بود و اذان، خوردن چای شیرین و نماز و بعد از آنهم سفره پهن کردن و خوردن یک غذای یکنواخت ولی خوشمزه راستی که چه حال وهوایی داشت یک دختر سن بالا بود ما بهش میگفتیم شهناز گنده (به ضم گ)  

دلم خیلی میخواد بدونم آیا هنوز هم اون مسجد افطاری میده یا نه و آیا هنوز هم اون بجه ها حال و هوای ما را دارند یا دیگه خبری نیست من که فکر نمیکنم دیگه اون حال وهوا را داشته باشه  

سال چهارم یادمه ماه رمضون توی امتحانات ما بود میرفتم خونه یکی از دوستام که باهم مثلثات کار کنیم اتاقش خنک و خیلی آروم بود همیشه میگفتم چه آرامشی داره و چه خوب میتونه روزه بگیره ولی من بخاطر درس و گرما نمیگیرم الان هم فکر نمیکنم بچه ها افسوسی از روزه نگرفتن بخورند  

بعضی وقتها برای پسرکم از روزه کله گنجشکی میگم که من بچه که بودم میگرفتم و چه خوب بود و الان که یادم میافته حس خیلی خوبی دارم ولی اصلا خوشش نمیاد و پیگیر نمیشه  

صدای اذان بلند میشه و  پامیشم برم چایی بخورم ولی چه حس خوبی داشت ، دلم میخواد برای یک روز هم که شده برگردم یا حداقل خوابش را ببینم

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://sofiya.blogsky.com/

سلام
با خوندم خاطرات شما یهو یاد گذشته افتادم
یاد بچگیام
واقعا یادش بخیر
وبلاگ جالبی دارین موفق باشی عزیزم
بازم بهت سر میزنم فعلا...

باسلام
خیلی ممنون که به کلبه من سرزدی بازم از این کارها بکن من هم وبلاگ شما را خواندم جالب بود

پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

با سلام
مرسی از اینکه به ما سرزدی خوشحال میشم که مرا لینک کنی
عنوان پیوند را هم به عهده خودتان میگذارم مرسی
بازهم به ما سری بزنید

[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

خوشحالم که خوانندگان زیادی پیدا کردی راستی شهناز گنده یک بچه داره والان هم لاغر کرده با گوشواره لاغری در ضمن مانتو فسفری می پوشه ات خالی دوستارت شیدا در ضمن از طرف من امیر حسین بی وفا را ببوس

جدی راست میگی تو را بخدا راست بگو
اگر دورغ بگی خیلی مسخره ای
امیر حسین هم بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد