ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

دوست جدید

سلام امروز من به دوست جدیدم است 

 

دوستی که نمیدونم کجا هستی ، چه میکنی امیدوارم که همانجوری که میگی سنگ صبورت باشم . باور کن که در دنیای امروز ما گرگ زیاده و اگه چیزی مینویسم حمل بر بی ادبی من نباشد نمیدونم واقعا چی توی سرت میگذره ولی من با تمام ترسی که دارم نمیدونم چه حسیه که مرا میکشونه فکر میکنم دوباره برگشتم به زمانهای دور زمانی که به دور از همه مشکلات (کاری و زندگی) دانشجو بودم یه پنجره ته ته ذهنم هست که دوست دارم وقتی باز میشه پر از نور باشه حس زیبایی است که ندونیم کی هستیم ولی صادق و روراست باشیم  

و چقدر سخته که آنچه نباشیم که میگیم 

رفتم به زمانهای دور هوا هم هوای اونروزهاست کمی خنک شده نسیمی آروم تنها فرقش اینه که اونروزا با دوستا خندان قدم زنان به خونه میرفتم ولی الان تند تند و سریع و توی فکر این هستم که شام چی درست کنم، باید به درس پسرم برسم ، و او ن کوچولو را ببینم  

البته و صد البته این  روزها هم تکرار نشدنی و  روزهای خوبیست و من مطمئن هستم روزی هم به یاد اینروزها میگذرانیم 

حالم اصلا خوب نیست فکر میکنم دارم سرما میخورم ولی دوست داشتم امروز چیزی مینوشتم صبحها که میام اولین کاری که میکنم دنبال این میگردم که چی نوشتی  

البته بعضی وقتها هم به خودم غر میزنم که چرا روزهام را به بطالت میگذرانم در حالی که میتونم بهترین استفاده ها را بکنم  

مثلا مدت 15 روز است که کتابی در مورد ویرایش آوردم که بخونم ولی دریغ از خوندن یک کلمه آن  

 

خدایا کمکم کن 

خداحافظ  

شیری دوست داشتم که این چند روز را میامدی و ما تنها نبودیم

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام دوست خوبم الان که ساعت۳۷/۱۱ است اومدم اینجا مطلبو خوندم و خوشحال شدم من هم با شما موافقم که در دنیای مجازی و واقعی گرگ زیاده و اگه ادم گرگ نباشه گرگا ادمو می خورن . نمیدومنم بعضی وقتا ادم تو زنذدگی یه یک جایی می رسه که احساس می کنه همچی تکراری هست و این روز مره گی مر بوط به شما تنها نیست دنیای ماشینی امروز هم بخشی از این روز مرگی را به انسانهای شهر نشین تحمیل می کنه . امیدوارم که همه ادما باهم صادق باشن اگرچه این یک ارزوی دست نیافتنی است . دیگه نمی دونم چی بگم از خدا می خوام که به همه ما ارامش بده وکمکمون کنه

نمیدونم خودتی یا نه
باتشکر از شما
امیدوارم به تور گرگها نخوریم ولی در کل اگه هر کدوم از ما خوب باشیم جامعه هم به سمت خوبی کشیده میشود

دوست دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام عزیز خسته نباشید. بله خودم هستم براتون در یاهو نوشتم.انشاآء الله که نخوردین حداقل اینو برا خودم میگم از بقیه نمیدونم.

باسلام
من متوجه منظورتون نشدم
بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام ژولیوس دلم برای نوشته هات تنگ شده ول یقرار نبود رمزی چیزی بنویسی ها در ضمن لطفاْ اسم مرا درست بنویس شیدا در ضمن من عاشق زمان حال هستم . و هیچ گاه تنهای ات را با کسی تقسیم نکن چون تنها جایی را که می توانی با خودت روراست باشی را از دست می دهی شیدا

من نفهمیدم تو چی میگی
اما من به گفتن شیری عادت کردم
بای شیری

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

به آرامی آغاز به مردن می کنی ار سفر نکنی
اگر کتابی نخوانی اگر به اصوات زندگ یگوش ندهی اگر از خودت قدر دانی نکنی به آرام یآغاز به مردن می کنی زمانی که خود باوری را در خودت بکشی وقتی نگذاری دیگران به تو کمک کنند .
به آرامی آغاز به مردن می کنی اگر بده ی عادات خود شوی اگر همیشه از یک راه تکراری بروی اگر روز مرگی را تغییر ندهی اگر رنگ های متفاوت به تن نکنی یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی تو به آرامی آغاز به مردن می کنی اگر از شور و حرارت از احساسات سرکش و از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وا میدارند و ضربان قلبت را تندترمی کنند دوری کنی .
تو به آرامی آغاز به مردن می کنی اگر هنگامی که با شغلت یا عشقت شاد نیستی آن را عوض نکنی اگر ورای رویا ها نروی اگر به خودت اجازه ندهی که حداقل یک بار درتمام زندگی ات ورای مصلحت اندیشی بروی
امروز زندگی را آغاز کن امروز مخاطره کن امروز کاری کن قربانت شیدا

سلام
اگه تو بلد باشی و عمل نکنی آرام آرام آغاز به مردن میکنی
تو که بلدی که آرام آغاز به مردن میکنی چرا به گفتهایت عمل نمیکنی

شیری فقط مردن را دریاب
بدون شوخی بعضی کارها را باید محتاطانه انجام دهی
که یه آن میبینی خیلی دیر شده
خیلی میترسم
خداحافظ

دوست چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام عزیز: در کامنت بالا گفتین انشاءالله به تور گرگ ها نخوریم من هم در جواب گفتم انشاءالله که نخوردین( یعنی به تور گرگ نخوردین). شما نوشتید متوجه منظورتون نشدم .حالا متوجه منظورم شدین؟

بله مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد