ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

مرا بطلب

مرا بطلب  

 

امروز تولد کسیست که سالهاست نخواسته مرا ببیند نمیدونم چرا حتی توی خواب هم تا نزدیک او میروم ولی مرا نمیبیند  

بعضی وقتها فکر میکنم مگر من چه کرده ام  

امروز صبح زود طبق معمول بلند شدم تلویزیون از تولد او صحبت میکرد دلم گرفت و با خودم گفتم چرا نمی طلبی حداقل دوست دارم بدانم  

خیلی سال میشه که مشهد نرفتم و اصلا نمیشه نمیدونم چرا من اصلا به این معتقد نبودم که قدیم ترها میگفتند باید قسمت بشه و تو را بطلبه ولی هر چه میگذره به این ایمان میآورم دوست داشتم کبوتری بودم الان میپریدم میومدم پیشت اما اگر کبوتر هم بودم میدونم نمیشد  

خودم فکر میکنم برمیگرده به سالهای دور  

اول ازدواجم که بلیط گرفت ولی من گفتم من دوست ندارم برای وفات و عزاداری به مشهد برم دوست دارم جشن و میلادباشه اولین سفرم و بلیط را پس دادیم و بعد از اون دیگه نشد نمیدونم چرا وقت نمیشه بلیط میگیریم ولی نمیشه و هزار بهانه دیگر  

دوسال پیش که باردار بودم شرکت بچه ها را مشهد میبرد به شوهرم گفتم دیگه ما را طلبیده ما خونه داریم رفتم گفتم من فقط بلیط میخوام مکان و دیگه تسهیلات را نمیخوام گفتند نمیشه  گفتم باشه ما هم منصرف میشیم فردا نامه اومد که پول سفر را میدهند به تعداد نفرات تا سقف چهار نفر گفت خوب خلاصه طلبید رفتم برای گرفتن ولی یک نفر نظرم را زد گفت خانم ..... بزار چند ماه دیگه که زایمان کنی حداقل هزینه چهار نفر را بگیری فکر کردم که این هم یه حرفیه باز باخودم گفتم این دیگه کار شیطانه دلم را به دریا زدم و رفتم پیش  مدیر اداری گفت چند نفرید گفتم چند ماه دیگه چهار نفر میشیم و خیلی راحت هزینه چهار نفر راداد گفتم دیگه درست شد رفتیم که آماده بشیم با تماسی که با دکترم گرفتم گفت به هیچ وجه سفر نمیتونی بری و دوباره نشد که نشد بعد از اون دیگه اصلا حتی فکر هم نمیکنم ولی دلم میخواد بدونم که چرا نمیشه  

مثل فیلم از جلوی چشمم میگذره  خیلی جالبه

چندین بار خواب دیدم که مشهد هستم داریم آماده برای رفتن به زیارت میشیم ولی هر دفعه به نوعی من نمیتونم برم زیارت اصلا وارد نمیتونم بشم  

نمیدونم چه حکمتی داره  

آسمون دوباره گرفته خیلی این هوا را دوست دارم دوست دارم پیاده روی کنم وای خدای من امروز هم چتر همراهم نیست دفعه پیش مسیر طولانی را زیر بارون رفتم توفیق اجباری امروز ببینم چه میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد