ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

ژولیوس

خاطرات و کارهای روزانه

روزگار میچرخد

هیچ گاه به این معتقد نبودم که هرچه بخواهد همان میشود ولی مدتی است که به آن معتقد شدم هرچه که باید بشود میشود و از دست ما چیزی برنمیاید نمیدانم

روزی برای خودمان کسی بودیم ولی حالا چه نمیدانم چه بنویسم

اینروزها هروقت ناراحت میشوم سردرد بدی میگیرم و نمیدانم چه کنم

خیلی دلم میخواست میتوانستم بنویسم ولی نمیدانم چرا نمیتوانم و نمیدانم باید از کجا شروع کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام.
وب بسیار خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک با شما دارم.
اگه مایلید یه نظر تو سایتم بدید.
همچنین سایت ما به یک نویسنده ی خوب مثل شما نیاز دارد.
بازم اگه مایلید یه نظر تو سایتم بدید.
سایت ما:www.apvt.tk
بازدید ما روزی بالای 700 تاست.

سلام
ممنون از محبتت ببین من تازه کار تازه کار هستم اگر کمکم کنی که باید چکار کنم خوشحال میشوم که همکاری کنم
من نمیدونم تبادل لینک یعنی چه ؟ فکر کن که از آنور کوهها اومدم کمکم کنید مرسی

فرزاد یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
باعث افتخامه که یه کارشناس ادبیات خواننده وبلاگمه
که حتما نظراتتون تو روند بهبود وبلاگم تاثیر زیادی داره

من هم با کمال میل بازدید می کنم


موفق باشید

با سلام
با تشکر از لطفی که به من داشتید واقعا وبلاگ خوبی دارید خیلی خوشم آمد امیدوارم که شما هم خواننده این وبلاگ باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد